Ik ben Kim Meijer, ik ben vier jaar werkzaam bij Kinderopvang Zonnekinderen. Ik ben gestart op BSO de Superster en vervolgens ingestroomd bij de afdeling Relatiebeheer. Ik ben hier in eerste instantie begonnen met het vouwen van informatie- en intakepakketten en ben steeds meer gaan doen op de afdeling en inmiddels werk ik hier fulltime.

 De afdeling Relatiebeheer is het eerste aanspreekpunt voor ouders met betrekking tot alle vragen rondom de kinderopvang. Wij maken contracten voor de opvang, maken en bewaken de planningen op de groepen en onderhouden contact met de medewerkers op de locaties. Ons team bestaat uit vijf collega’s, waarbij ieder haar eigen kwaliteiten heeft. Wij proberen onze taken zodanig te verdelen, dat deze kwaliteiten het beste tot zijn recht komen, maar dat je ook leert van elkaars kwaliteiten en jezelf verder kunt ontwikkelen. Als team hebben wij een “centrale” plaats binnen de organisatie. Wij hebben veel contact met alle afdelingen en kunnen veel afdelingen van informatie voorzien. Soms loopt een dag op onze afdeling ineens heel anders doordat er “onverwachte” drukte is, of er opeens iets gebeurt waardoor je andere prioriteiten moet stellen. Dit zorgt voor veel afwisseling in het werk.

Ik vind het werken bij Kinderopvang Zonnekinderen erg leuk. Ik ga elke dag met heel veel plezier naar mijn werk, dit vind ik erg belangrijk. Binnen de organisatie zijn er mogelijkheden om door te groeien en ideeën in te brengen, dit vind ik een meerwaarde in het werken bij Zonnekinderen

Top